søndag 16. desember 2012

- Og vi har pynta tre.



Nå sett vi oss å kvile, og puste på ei stund. 


Avsluttet en kjekk jobbehelg med å pynte juletreet! Synes egentlig det er litt tidlig men siden vi skal være ''på rek'' hele jula er det kjekt å kunne nyte det vakre synet i uka før! I fjor var julen lilla her i huset - i år har jeg kun pyntet med sølv og hvitt! Er veldig fornøyd med treet og jeg håper det holder seg fint lenge :)

Hu er så fin den stjerna, hu blunke - kan du sjå?

Juletrefoten er arvegods og jeg digger den! Bare synd den ikke viser noe særlig.


Ellers har jeg siste dag i praksis i morgen og ser frem til juleferie, julemat, julebord, julegaver, julegleder, familiejul og julefamilie! Selskapene starter på fredag og varer helt til neste år! 


Jeg har en veldig god julestemning inni meg, men føler ikke jeg får den helt frem i bildene, legge likevel med et bilde av hvordan treet ble til slutt!

klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar