onsdag 23. januar 2013

hjemme hos oss

er det ikke èn gjenomført stil 
vi har blandet sammen ting vi liker
og laget vår egen 

 mitt favorittmøbel
som jeg var så heldig å få 
(med et forbehold om et mulig bytte)
ved dette pianoet har min Dadda, som har bloggen vedsidenav
brukt mange timer og jeg føler meg veldig heldig
som får ha dette i stua mi
Takk!
høyt på ønskelista til bursdagen min var 
lovebirds fra fermliving
og det fikk jeg av vedsidenav og hennes søster!
Igjen - tusen takk!

da vi flyttet inn i dette huset fant vi masse gamle ting
jeg kastet, kastet og kastet
tingene kalte jeg for rot og boss
i dag kaller jeg det for skatter
flaskene og kassen er noen av skattene jeg ikke kastet
det er jeg veldig glad for nå


flytte på ting og tang er noe jeg gjør svært ofte
spesielt på fredager (!?)
men slik ser sjenken ut nå
bildene over stammer fra min romantiske periode 
og skal byttes ut
en gang

jeg drømmer om et hvitt spisebord og hvit sjenk
men inntil videre får vi nøye oss med dette,
spisebordet har vi fått av mormor&bebestefar
har skiftet trekk på stolene selv







1 kommentar:

  1. Å blande er det som gjør et hjem levende<3

    Fine bilder, likte spesielt godt pianoet:)

    Ha en fin kveld

    Charlotte

    SvarSlett